Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2020

Πες μου

 

 



Στίχοι: Μακάριος Σιγάλας

Μουσική σύνθεση, ερμηνεία: Βιργινία Καραγιώργου.

Φωτογραφία: Λένα Βαρνά. 

 Πιάνο, μουσική επιμέλεια, ηχογράφηση: Νικόλας Έξαρχος.



Πες μου


 Πες μου, πώς να σωπάσει η καρδιά  

να είναι άδεια η αγκαλιά 

 να μην υπάρχουμε εμείς ερωτευμένοι. 

 Πες μου, πώς να μερέψει το κορμί 

 να μοιάζει άδειο το φιλί 

κι εμείς να στέκουμε γυμνοί σαν δύο ξένοι.   

Πες μου, γιατί είναι μάταιο για εμάς 

 ενός αλήτη ο καμβάς είναι με χρώματα φωτιάς ζωγραφισμένος. 

 Πες μου, γιατί πονάει ν' αγαπάς 

 από την άκρη της ματιάς 

ένας ορίζοντας να γνέφει δακρυσμένος. 

 Πες μου, πες μου πώς να σωπάσει η καρδιά; 

 Πες μου, πες μου πώς είναι άδεια η αγκαλιά; 

 Πες μου, πες μου πώς να μερέψει το κορμί; 

 Πες μου, πες μου πώς μοιάζει άδειο το φιλί; 

 Πες μου, πες μου πώς να σωπάσει η καρδιά; 

 Πες μου, πες μου πώς είναι άδεια η αγκαλιά; 

 Πες μου, πες μου γιατί είναι μάταιο για εμάς; 

 Πες μου, πες μου γιατί πονάει ν' αγαπάς;

Related Posts :



Δεν υπάρχουν σχόλια: